[linux] Linux & CB packet radio

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Říjen 4 09:59:23 CEST 2001

> Otazka znie ze naco to potrebuje. Ak na to aby nieco dialkovo
> riadil/zber dat a.t.d. tak je aj CB do pohody. CB casopis(BA) vydal
> niekedy minuleho roku navod na nejaky lusersky modem(tusim FSK) ,ale
> nepotrebujes zvukovicu, ides priamo na ttyS.

ale ide aj pod linuxom? HAMmodem (tak nejak sa vola) ten urcite nie.
existuje jedna vynimka ale tam si obmedzeny vykonom (<.25W) a to v pasme
pre hracky tam si to mozes dovolit.

> Ohladom tej nelegalnosti tychto modulacii, ak si z bratislavy
> a mas obcas pustene CB tak asi poznas C38/39 ze co tam ide z
> dimitrovky za bordel. Podla vyhlasky STU na CB su zakazane aj
> opakovace a viem na SK aspon o 3 co funguju. Ja vravim pouzi nejake
> LPD a mas celkom slusny dosah ale podla mna realne max 3.3kB/s a to uz
> musis byt guru, za rovnaku cenu mas radio karty 10mb/s a to uz je daco
> co amatersky nespravis.

aj ano cez vysokorychlostni modem a primaci/vysielaci modul vo volnom
pasme a vtesnas za do polkyu ceny za zariadenie ale musis bit guru.

To ze niekdo porusi zakon nieje ospravedlnenie nato aby si ho porusil aj
ty!

--
Optimista se uci rusky, pesimista cinsky, realista se uci strilet.

Ty, ktory vymenia svoju slobodu za bezpecie, si nezasluzia ani slobodu
ani bezpecie.
					Benjamin Franklin

Afganistan nejde dobit, je mozne nim len prejst.
					Alexander Velky