[linux] Linux & CB packet radio

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Říjen 4 10:25:19 CEST 2001

> fiha ja som si doteraz myslel ze <.1w

cital som to davnmo takze sa mozem mylit.

> inac pasmo pre hracky a CB je to iste... jedine ze by si hovoril o
> pasme pre modelarov.

mylis sa hracky su aj na pasmach kde CB nieje lebo CB nema symetricky
odskok medzi kanalmy (mam dojem ze su tam dve anomalie) a ide aj vyssie.
tak zi tak pouzi potom pasmo pre modelarou ;) tam nieje urcena
modulacia. kedze modeli chodia vedsinou na AM tak na FM tam mebudes moc
ludom vadit ;)

> No na toto som sa pozeral ale mali len moduly cca 64kbit co az tak hi
> speed nebolo ,dovazala to nejaka ceska firma. Stacilo tomu pridat
> zdroj antenku a faxal si. islo to 100mW v pasme tusim 240MHz(tymto som
> si nie isty). Napis ze ako moduly myslis by som si to celkom rad
> pozrel. Thnx.

no ja som stim nerobil som na mizine :( kupil som si SBB TRX (lasno Home
made z pozostalosti) ale ked sa pozviecham tak to chcem skusit a dam
vediet. moduli su rvozne niektore az do 2M a vedsina je v pasme nad
430Mhz

--
Optimista se uci rusky, pesimista cinsky, realista se uci strilet.

Ty, ktory vymenia svoju slobodu za bezpecie, si nezasluzia ani slobodu
ani bezpecie.
					Benjamin Franklin

Afganistan nejde dobit, je mozne nim len prejst.
					Alexander Velky