[linux] Prosim HELP!

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Čtvrtek Říjen 4 19:06:45 CEST 2001

Zdravim,

kedze nie som ziaden perlovy guru, tak prosim o pomoc.

Potrebujem napisat skriptik, ktory mi urobi download vsetkych casti
jedneho obrovskeho obrazku.
Na druhej strane je dynamicky skript, ktoremu ked sa podhodia suradnice
x,y tak posle cast obrazku.
Ten obrazok ma 4720 casti, tak uznajte, ze rucne rightclick a save image
as ma prestalo bavit asi po 120 kuse, a to si myslim, ze mam dobru
vydrz....
Vyskusal som si, ze ked sa postve wget na ten skriptik, tak to pekne
sejvne to adresarovej struktury podla linky.
No a ja este potrebujem nejaky skriptik, ktory v dvoch cykloch bude
pustat wget so spravnymi parametrami.
Please help, mam na krku deadline a nemienim celu noc sejvovat...
Nieco na sposob
for pos_x=0 to 80
    for pos_y=0 to 62
        wget -options url?Y=pos_x&Y=pos_y
    endfor pos_y
endfor pops_x

Ovsem nejak mi este usla syntax na premenovanie stiahnuteho suboru/
Potreboval by som, aby sa stiahnute subory ukladali do jedneho adresara
a volali sa pos_xpos_y.png ( 00.png, 01.png ... 062.png )
thanx in advance.
gore.