[linux] Prosim HELP!

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Čtvrtek Říjen 4 20:46:13 CEST 2001

OK, po pozornejsom precitani help som nasiel korektnu syntax k wget.
Momentalne sprtam dokumentaciu k perlu, je to velmi podobne php, takze to
ide, iba jeden problem
neviem ako zavolat wget z toho skriptu.
skript follows:

for (my $x = 0; $x <= 1; $x++)
{
    for (my $y = 0; $y <= 10; $y++)
    {
        $url = "http://blabla/bla.php&X=";
        $url .= $x;
        $url .= "&Y=";
        $url .= $y;
        $url .= "&Z=2&L=";
        $local = "/tmp/map03/" . $x . $y . ".png";
        $cmd = "/usr/bin/wget -o/tmp/download.log -a -O" . $local . " -nd
" . $url;
        exec ( $cmd );
    }
}