[linux] [sklug] projektik

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Středa Říjen 3 22:49:36 CEST 2001

Marcel Telka wrote:

> Napísané dňa 01.10.2001 19:29:30 +0200, (autor: Zdenko Podobný):
>
> BTW, ktory je ten "najznamejsi anglicko-slovensky slovnik" ?

Ten na ktory by si mi poslal link, keby som sa ta spytal, ci nevies o
nejakom free anglicko-alovenskom slovniku pre linux :-)

Vzhladom na to, co napisal Juraj (neries a nehodnot ostatnych, ale seba)
a ze sa jedna len o moje podozrenie ti nenapisem link ani nazov...
Len pre zaujimavost: myslim, ze "chyba" neni v "autorovi" tohoto
slovniku, lebo ten len prevral slova z ineho slovnika, ktory vysiel pod
licenciou LGPL a po relativne kratkej dobe (aspon co som to ja sledoval,
zmizol zo sceny resp nedal sa nikde najst a na online slovnik na stranke
toho cloveka uz odkazuje na stranku jedneho vyrobcu slonikov, hoci
predtym tam bol odkaz na "jeho" linuxovy slovnik....)