[linux] Prosim HELP!

Martin Užák uzak na ba.telecom.sk
Pátek Říjen 5 05:46:15 CEST 2001

ahoj,

> Zdravim,
>
> kedze nie som ziaden perlovy guru, tak prosim o pomoc.

tiez niesom perl guru, ale ze by teraz islo o to, ci to ma nieco
docinenia s perlom? radsej by som to asi robil v shelle, ked uz ten
wget. ako by to mohlo ist mash dole v teoreticky popisane

> Vyskusal som si, ze ked sa postve wget na ten skriptik, tak to pekne
> sejvne to adresarovej struktury podla linky.
> No a ja este potrebujem nejaky skriptik, ktory v dvoch cykloch bude
> pustat wget so spravnymi parametrami.
> Please help, mam na krku deadline a nemienim celu noc sejvovat...
> Nieco na sposob
> for pos_x=0 to 80
>     for pos_y=0 to 62
>         wget -options url?Y=pos_x&Y=pos_y
>     endfor pos_y
> endfor pops_x

for pos_x in `seq 80`
do
	for pos_y in `seq 62`
	do
		wget $options $url?X=$pos_x&Y=$pos_y
		mv -f $url?X=$pos_x&Y=$pos_y $pos_x$pos_y.png
	done
done

skript som neskusal mal by ist... co sa tyka ukladania do jedneho
adresara, tak na to mash u wgetu prepinace, tusim ze to je -nd pre
ziadne adresara atd (wget --help).

cau
	martin.