[linux] Spustanie prikazu na inej konzole

Pátek Říjen 5 15:44:01 CEST 2001

On Fri, Oct 05, 2001 at 12:22:02AM -0700, Ján Chrastina wrote:
> Zdravim,
> potreboval by som spustit interaktivny program na inej
> konzole, nez som prihlaseny. Napriklad sedim za
> konzolou /dev/pts/0 a chcel by som spustit top na
> konzoli /dev/pts/1. Na obidvoch som prihlaseny
> rovnakym ID. Chcel by som, aby na /dev/pts/1 nebol len
> zobrazovany vystup, ale aby top bol potomkom shellu
> na /dev/pts/1. Da sa to?
Mozes pouzit screen a konnektit sa na aktivnu sessnu z dvoch miest, to ide.
Neviem ci sa to da priamo, ale mozes skusit napisat kratky perlovsky skript,
ktory redirectne STD[OUT|IN|ERR] a potom zavola system.

> Jano
S pozdravom,

gawk; grep; touch; unzip; touch; gasp; finger; gasp; mount; fsck;\
more; yes; gasp; umount; make clean; make mrproper