[linux] novy clen mailing-listu

jaroslav soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Neděle Říjen 7 10:04:51 CEST 2001

--- Petko Uzek <uzek na bestmail.elf.stuba.sk> wrote:
> zdravim vas.
>
> prihlasil som sa na tento mailing list s nadejou, ze
> ked budem mat nejaky
> problem s linuxom, ze sa tu najdu ludia, ktory mi
> odpovedia bez toho, aby
> mi vynadali, ze si to mam najst na webe. :)

nechcem vyvolavat nejake mailove vojny, ale Uzo ma
pravdu, ze niektori ludia v mailing liste su dost
agresivni a toto nie je prvy pripad. o linuxe sa
traduje, ze je mozne najst podporu v roznych
mailinglistoch a ze ludia su vam ochotny pomoct, ale
niektori sa citia moc doleziti a takto utocia na
zaciatocnikov prip. mierne pokrocilych. (mohol by som
uviest ako pripad jedneho pomerne znameho linuxaka,
ktory sa zacal starat do diskusie o driveroch na jednu
zvukovku, pricom on sa ohanal informaciami z webu,
kdezto realne skusenosti ludi vlastniacich tuto kartu
boli o comsi inom.)
mailing list by mal riesit problemy a nezabudajte, ze
kazdy raz zacinal, a len malo z nas padlo z neba
ucenych :-]. tak sa podla toho spravajme. ak niekomu
vadi, ze mu prisiel do schranky mail, ktory sa ho
netyka, tak nech ho zmaze. ja tiez mazem maily, ktorym
nerozumiem (napr. raid je pre mna nieco, co doma
nemam, tak sa tym nezaoberam. ale nepozadujem od ludi,
aby si zalozili vlastny mailing list.)

dufam, ze som tymto mailom nikoho neurazil. ani
nechcem vyvolavat skriepky, len by som rad, aby sme sa
spravali slusne.

jaro

> linux uz sice pouzivam dost dlhsie ale s problemami
> mi vacsinou pomahali
> znami, a to asi takym stylom, ze si sadli za kompa
> hodinu z nich nic
> nevyliezlo a spravili to. bohuzial som sa nedozvedel
> co bolo vo veci ani
> ako sa riesi.
>
> takze ma pekne medzi sebou privitajte :)

vitame :-) a ospravedlnujeme sa za