[linux] novy clen mailing-listu

Neděle Říjen 7 12:03:11 CEST 2001

On Sun, Oct 07, 2001 at 01:04:51AM -0700, jaroslav soltys wrote:
> (mohol by som uviest ako pripad jedneho pomerne znameho linuxaka, ktory sa
> zacal starat do diskusie o driveroch na jednu zvukovku, pricom on sa ohanal
> informaciami z webu, kdezto realne skusenosti ludi vlastniacich tuto kartu
> boli o comsi inom.)
Dufam ze nemyslis mna :-)

> dufam, ze som tymto mailom nikoho neurazil. ani nechcem vyvolavat skriepky,
> len by som rad, aby sme sa spravali slusne.
Viacmenej suhlasim, ale treba adaptovat aj druhu stranu, stranu prijimatela. V
ziadnom pripade sa nechcem zastavat flamerov, ale ked sa niekto pyta veci,
ktore:
- nedostatocne popise, napr. "nefunguje mi linus, co mam robit?"
- vynucuje si odpoved, napr. "POMOZTE MI!"
- pyta sa veci ktore su na webe a daju sa najst za kratsiu dobu ako napisat
  otazka, napr. "kde najdem drajver pre joystick?"
- pise ako "31337 h4x0r" a neda sa to precitat
- nadava na linux alebo ine open-source projekty
tak nech sa necuduje, ze ho daktori flejmnu. Ja to nerobim, snazim sa poukazat
autorovi na chybu, obcas trocha sarkasticky ale podla mna stale v ramci toho,
co povazujem za normalnu diskusiu. Hlbsie to rozobera a dava navody Eric
Raymonds v nedavno napisanom clanku "How to ask questions?"

Podla mna ide o psychologicky jav, kde ti co su "IN", nechcu dovnutra pustit
debilov aby im nebodaj svojou nevedomostou neposkvrnili svatost linuxu.

> jaro
S pozdravom,

            It is easier to fix Unix than to live with NT.