[linux] Linux & CB packet radio

Robert Cernik cernik na pmsreu.be
Pondělí Říjen 8 09:37:09 CEST 2001

Boris pise :
>tak o tom, ze nody bezia na linuxe som naozaj nvedel (skutocne)... zatial
>mam informacie akurat o cca polke slovenska a som si isty ze vsetko to bezi
>na DOSe a FLEXNETe          ---------------

Len na GOOGLE som nasiel odkazy na :
TheNetNode packet node software
awznode - Hamradio packet node for linux (dokonca je k nemu aj mailing
list)
TNOS
JNOS
node 0.3.0a-2. Amateur Packet Radio Node
Netrom-Node (aj s howto)
Kernel ax25 networking with soundmodem modules (packet 1200afsk and
dqpsk) for SoundBlaster
http://www.radio.org/linux/HAM-HOWTO.html sekcia packet radio

cele toto vyhladavanie mi nezabralo ani 5 minut

> Zdravim, pokial ma pamat neklame,tak packet radio (resp. vsetky
> digitalne mody, nody, prevadzace atd. )nie su povolene na CB.

tak si ho skus precitat cele, napr. bod 13. pism d (Zariadenie nesmie
byt pouzité na spojenie so zariadeniami, sietami iných telekomunikaèných
sluzieb).