[linux] novy clen mailing-listu

Jozef Kosoru jkosoru na qbsw.sk
Pondělí Říjen 8 09:55:30 CEST 2001

> [...]
> 1) bola X krat zodpovedana (co tak si pozriet vzdy najskor archiv listy,
> v pripade ze sa spytas nieco nove, tak da nitko neposle na devnull)
> 2) bola by zodpovedana priamo autorom, keby nebol natolko lenivy si
> pozret docs alebo web
>
> dovod, preco by sa otazka nemala polozit, ked ani z jeden bod nebol
> splneny nevidim. len je vrchol drzosti, ak vdaka lenivosti niekto chce,
> aby si X krat odpovedaval tu istu otazku.
>
> ved vecsiniu netreba mat ziadne specialne znalosti, aby si vedel zadat
> "ako vyriesim ten a ten problem" priamo do formulara na googli? alebo?

Martin, to je pre teba naozaj take tazke otravne maily jednoducho ignorovat?
Nezabudaj na fakt, ze novy linuxovy uzivatel sa jednoducho nevie tak
dynamicky zorientovat ako napr. ty (predpokladam, ze ty si teda asi uz guru
:-).
Vacsina novacikov nevie o existencii informacnych zdrojov ktore si spomenul.
A v skutocnosti si naozaj myslim, ze pre pokrocileho linuxaka je tento
mailing list naozaj zbytocny, takze jeho ulohou by malo byt pomahanie
zacinajucim.

> ps: radsej skoncime tento flejm.

Pokial to beries ako tupy flejm, tak to vazne skoncime.

> ps2: skus sa zamisliet co robi kvalitu mailing listy.

Zamyslam sa.... Hmmm... Uz niekolko rokov som na mailing liste
kde-devel na kde.org. Tam je frekvencia mailov ovela vyssia, ale
este NIKDY sa nestalo aby niekto arogantne reagoval na
nejaku trivialnu otazku. Takze kvalitu mailing listu vytvaraju asi
samotny clenovia, ktory sa nadseny pre odovzdavanie informacii
zacinajucim. Slovenska linuxova komunita ma komplex nejakeho
hlupeho "elitarstva". ...a to nie je dobre :]

  Jozef Kosoru