[linux] openssh a AllowUsers

Martin Mosny, PosTel, a.s. mmosny na postel.sk
Pondělí Říjen 8 10:32:22 CEST 2001

ahojte,

mam otazku ohladom konfiguracie openssh deamona.

V subore /etc/ssh/sshd_config je direktiva AllowUsers.
Zapisuje sa do nej uzivatelia oddeleny medzerou. Ale ja by som potreboval
zapisat uzivatelov aj z host-om, odkiam mozu ist.

Napr.: mos na niekde.sk mos na 193.41.203.200 admin

Videl som take nieco pre ssh ale nie pre openssh. Nerobil niekto nieco
taketo?? Neviete ciby sa nieco take nedalo spravit cez PAM??

mam openssh-2.9p2.8 a Red Hat Linux release 7.1 (Seawolf) a pam-0.75-12

Dik m0s