[linux] Re: linux digest, Vol 1 #658 - 13 msgs

Pavol Drabb Pavol.Drabb na tuke.sk
Pondělí Říjen 8 11:22:43 CEST 2001

Nuz o tom ,ze sa linuxaci pisia nejakym LDP,tak to samo svedci o
vsetkom.
Nadradenost a neochota sa oznaci anglickym slovom Flaming a uz su z toho
vonku.
LDP je ubohy,a zvysok mi pripomina veci ,ked nejaky biflosko sa nechcel
podelit o nastudovane veci ,lebo ,vsak sa som sa trapil tak nech sa
trapia aj ini.
Minule som tu poslal nejaku spravu o mgettym a nakoniec som si aj sam
odpovedal ,len z toho co som sam na svojej vlastnej kozi zazil a
odskusal.Nuz nedalo mi to ,lebo sam viem ,ze do takychto skupin sa casto
prihlasuju ludia ,ktory naozaj uz presli celu LDP ,how to aj web aj man
a predsa to nemaju este zrovnane a ujasnene.
A odpoved od linuxakov? najdi na webe,spusti man xxx a podobne
prizemnosti.
Keby taka ignorancia mala zvitazit v IT ,tak boh nas chran.Radsej si
zaplatim Microsoft support a mam to bez tych vasich blbych reci.
Astalavista guys.
Kedze pouzivam linux v robote a obcas aj nejake veci urobim,oznamujem
vsetkym ,ktori zavitaju do tejto diskusie,ze ked budem vediet odpoviem
na vsetko,v com mozem poradit.A netrapte sa ,ze sa pytate na
malickosti.Ked vam nejaka vec nefunguje aj pre najsprostejsiu
banalitu,tak to nie je banalita,lebo soft neplni co ma a je teda
nepouzitelny.
Tak ja len tolko k linux arogancy.