[linux] Linux & CB packet radio

Boris Kuník parc na tnetwork.sk
Pondělí Říjen 8 11:25:23 CEST 2001

----- Original Message -----
From: Robert Cernik <cernik na pmsreu.be>
To: linux-request na lists.linux.sk <linux na lists.linux.sk>
Sent: Monday, October 08, 2001 9:37 AM
Subject: Re: [linux] Linux & CB packet radio

> Len na GOOGLE som nasiel odkazy na :
> TheNetNode packet node software
> awznode - Hamradio packet node for linux (dokonca je k nemu aj mailing
> list)
> TNOS
> JNOS
> node 0.3.0a-2. Amateur Packet Radio Node
> Netrom-Node (aj s howto)
> Kernel ax25 networking with soundmodem modules (packet 1200afsk and
> dqpsk) for SoundBlaster
> http://www.radio.org/linux/HAM-HOWTO.html sekcia packet radio
>
> cele toto vyhladavanie mi nezabralo ani 5 minut
ok.. ked vies kde hladat tak sa da....  hold ja som nevedel a preto som sa
pytal v tejto konfere

ale zober si napriklad aj to, ze vacsina tu hovorila o diald ako o niecom
totalne jednoduchom co sa tyka instalacie a ja som nad tym stravil tyzden a
jednoducho mi diald nejde.... vsetko je to o skusenostiach... a dufal som
(ako aj dakto predomnou spominal) ze ked tu dam nejaku otazku, (mozno pre
dakoho nezmyselnu, ale pre mna urcite nie, inak by som sa nepytal) tak sa tu
vzdy najde niekto kto poradi a nie (ako napr. tento packet) si tu precitam
akurat spustu nezmyselnych komentarov na styl naco pouzivam CB (ze je to
pomale atd) alebo ze je to nelegalne.... (len tak pre zaujimavost CB
pouzivam preto ze nemam cas ani chut si teraz robit skusky na HAM a na
prenos obyc textu staci aj 1k2) a co sa legalnosti tyka tak si konecne
precitajte vsetci co to chcete komentovat generalne povolenie.

        ---------------------

> tak si ho skus precitat cele, napr. bod 13. pism d (Zariadenie nesmie
> byt pouzité na spojenie so zariadeniami, sietami iných telekomunikaèných
> sluzieb).
ja som to cele cital....
ale nejako nechapem co tym chces povedat lebo nejako som si neni vedomy, ze
by som sa pomocou packetu spajal napr. do internetu alebo ze by som sa
pripajal na nejake ine telekomunikacne zariadenie.
ved ja to mozem pouzivat na spojenie bod-bod a tu mi nikto nic nemoze, lebo
je to POVOLENE

akurat nechapen zmysel tejto diskusie, pretoze ja som nechcel rozoberat
povolovacie podmienky ale chcel som poradit s packetom v linuxe