[linux] novy clen mailing-listu

Filip Uram klokan na klokan.sk
Pondělí Říjen 8 11:51:16 CEST 2001

zdravim

Mon, Oct 08, 2001 at 09:55:30AM +0200, Jozef Kosoru wrote:
> [...]
myslim, ze pravda je ako vzdy niekde uprostred. slovenska komunita linuxovych
uzivatelov nie je taka siroka, aby sa v nej uzivili viacere mailing-listy, cize
nie je mozne udrzovat 2 mailing listy, kde jeden by bol pre tych "zrucnejsich" a druhy
pre beginnerov
treba si uvedomit, ze odpoved na kazdu trivial question, ktora tu padne musi byt niekym napisana
a tym padom to berie cloveku cas...pokial sa jedna o zaujimavy problem tak vitam diskusiu, tak isto
vitam otazky o mierne atypickom hw, kde sa ludia dotazuju na prakticke skusenosti s nim... ale omielat
po x-ty krat ako sa povoluje relaying v postfixe a pod. je podla mojho nazoru mimo ramec tohoto mailing
listu.
novy clen mailing listu moze mat pocit, ze tu najde rychly vseliek na jeho problemy -> lenivost
v kazdom pripade pokial chceme zachovat uroven mailing listu, je vhodnejsie ho odkazat na prislusne
informacne zdroje ako mu davat presny navod na riesenie jeho problemu... a pokial aj tato odpoved bude
mierne tvrdsia, tak uzivatel si na buduci krat rozmysli, ci bude s hlupostou prispievat do mailing listu
alebo si to radsej vyhlada na googli a ziska dokonca podrobnejsie informacie o danej problematike nez par
riadkov od nejakeho vystresovaneho guru na tomto mailing liste, ktore mu aj tak len povedia zbezne riesenie
a nie dovod, preco to tak funguje

skusme najst nejaku strednu cestu, ci uz formou META-FAQ alebo aj nejakou inou, aby sme si setrili nervy, linky
a prispievali k zaujimavejsiemu obsahu mailing listu

klokan

--
klokan na klokan.sk

WWW: http://www.klokan.sk
IRCNET: #slovakia #slovensko
ICQ: 28388895

"No harm ever came from reading a book."