[linux] Re: linux digest, Vol 1 #658 - 13 msgs

Jarry guru jarry na gmx.net
Pondělí Říjen 8 11:51:36 CEST 2001

Pavol Drabb wrote:

> Nuz o tom ,ze sa linuxaci pisia nejakym LDP,tak to samo svedci
> o vsetkom.

O com napriklad? Podla mna na LDP nie je nic zle. Tam by sa
mal kazdy pozriet najprv, a nie sa hned pytat do konfery
"ako rozchodim SoundBlaster", alebo "ako sa pripojim
do internetu". BTW, preklep sa da tolerovat, ale hrubica
uz tazsie. "pisia", od toho mi trpnu zuby...

> Nadradenost a neochota sa oznaci anglickym slovom Flaming
> a uz su z toho vonku.

Hm, asi si budem musiet zopakovat TOEFL, lebo ja si pamatam,
ze nadradenost je precedence, primacy, superiority,
a neochota unwillingness, lasstitude, reluctancy.
OTOS, flaming je podla mna adjektivum, a sice zeravy,
plapolajuci, ohnivy, atd. To len tak na okraj, ked
nas uz chces ucit anglictinu, ja som s tym nezacal...

> LDP je ubohy

Prispej donho a sprav ho lepsim! Kritizovat to vie kazdy...

> zvysok mi pripomina veci ,ked nejaky biflosko sa nechcel
> podelit o nastudovane veci ,lebo ,vsak sa som sa trapil
> tak nech sa trapia aj ini.

Nuz, malu nasobilku sa kazdy musel naucit. Neda sa stale
iba pytat, kolko je dva krat dva, najma ak sme uz na
"vyssej linuxovej"...

> A odpoved od linuxakov? najdi na webe,spusti man xxx
> a podobne prizemnosti.

Tieto "prizemnosti" vacsinou davaju linuxaci az na koniec
svojej odpovede, ako taktne upozornenie, ze to co sa
dotycny newbie pytal, moze najst aj sam.

> Keby taka ignorancia mala zvitazit v IT ,tak boh nas
> chran.Radsej si zaplatim Microsoft support a mam to
> bez tych vasich blbych reci.

Firma kde som robil si support u M$ platila a volal som
tam iba raz. Ich odpoved na moj problem bola totiz
"...a skusili ste restartovat pocitac?". Dakujem
za taky support. Ale ak to tebe vyhovuje, zostan
si u M$...

Jarry

BTW, ked uz tolko poucujes, co tak dat si lepsi subjekt
ako "[linux] Re: linux digest, Vol 1 #658 - 13 msgs"?
Ja som ho nechal schvalne povodny aby bolo jasne,
na co reagujem...