[linux] Re: linux digest, Vol 1 #658 - 13 msgs

Pondělí Říjen 8 15:53:38 CEST 2001

-> Minule som tu poslal nejaku spravu o mgettym a nakoniec som si aj sam
-> odpovedal ,len z toho co som sam na svojej vlastnej kozi zazil a
-> odskusal.Nuz nedalo mi to ,lebo sam viem ,ze do takychto skupin sa casto
-> prihlasuju ludia ,ktory naozaj uz presli celu LDP ,how to aj web aj man a
-> predsa to nemaju este zrovnane a ujasnene.

-> A odpoved od linuxakov? najdi na webe,spusti man xxx a podobne
-> prizemnosti.

Preco prizemnosti? Prizemne to je ak tam tie informacie nie su.
Ak niekto nevie kde ma hladat tieto odpovede mu to poradia. Ak to vie a
nehladal to tam, tak mu treba.

-> Keby taka ignorancia mala zvitazit v IT ,tak boh nas chran.Radsej si
-> zaplatim Microsoft support a mam to bez tych vasich blbych reci.

Ved o tom to cele je. Ak chces platit nech sa paci. Vzhladom a to ze nie sme
skupina ludi platenych za odpovede na _blbe_ alebo _zbytocne_ otazky, obcas
ich ignorujeme, obcas posleme do kelu a obcas tam kde odpovede najdu.

-> Kedze pouzivam linux v robote a obcas aj nejake veci urobim,oznamujem
-> vsetkym ,ktori zavitaju do tejto diskusie,ze ked budem vediet odpoviem na
-> vsetko,v com mozem poradit.A netrapte sa ,ze sa pytate na malickosti.Ked
-> vam nejaka vec nefunguje aj pre najsprostejsiu banalitu,tak to nie je
-> banalita,lebo soft neplni co ma a je teda nepouzitelny.

No, som rad ze to takto beries. Este viac takychto...

 M$ Win's are shit, do not use it !