[linux] linux arrogancy

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Pondělí Říjen 8 18:00:20 CEST 2001

Zdravim

povodne som sa nechcel zapajat do toho flejmu ale uz som to nevydrzal.
Dobrovolne sa hlasim k arogantnym nechutnym linuxakom, ktori odpovedaju
stylom man ;) Takze ak niekto nebude nieco vediet mna sa urcite
nepytajte ;) Strasne rad by som sa stal linux-guruom...ale na to aby sa
stal clovek guruom treba este vela studovat. Nebavi ma klikat po
ikonkach o ktorych vobec netusim ako funguju, mat biele okienka s
modrymi listickami. Bavi ma patrat po tom preco mi to nefunguje ked
ostatnym hej a spravam sa ako male dieta ktore dostane novu hracku ked
sa mi to po bezsennych mesiacoch podari...
Mozno si poviete...masochista...ale som na to hrdy ;) paci sa mi ze
nemam desktop zaplneny ikonkami ze na mna svieta zelene pismenka na
zelenom podklade z priesvitneho terminalu...aspon vyzeram ako big h4X0r
;)...pre tych co ma nepoznaju.
Kazdy ma pravo volby.....ak sa mi nepaci pristup linuxovej komunity,
nebudem ju obtazovat, ak sa mi nepaci linux nebudem ho pouzivat...
A ak sa ma niekto opyta ze nieco nevie alebo niecomu nerozumiem a budem
mat cas a dobru naladu...s radostou mu odpoviem. HOWGH

On Mon, Oct 08, 2001 at 05:24:16PM +0200, Pavol Drabb wrote:
> davat velky pozor,aby ON odchadzal v svojej povodnej velkosti a nad
> hlavou mi okrem neonovej lampy nesvietilo nic ine.
> Prajem vela pracovnych uspechov

Este jedno PS....tebe nestaci v noci ziara monitoru? potrebujes neonku?
no fuj ;)

				Dumb alias Dumber alias Dumbest

choose your Future choose sysadmin ;)

Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s.
hornicek na globtel.sk