[linux] Firewall

Pondělí Říjen 8 20:50:07 CEST 2001

On Mon, Oct 08, 2001 at 08:05:22PM +0200, Misu wrote:
> Mam otazocku... Snazim sa rozbehat ipchains firewall...
> VEc vyzera asi takto...
> Mam siet pripjenu routrom do sveta... siet je jeden hub do ktoreho ide
> server, router aj compy... a potreboval by som na servri nastavit firewall
> tak, aby von mohlo ist vsetko a dnu nic... pliz pomozte mi...
> da sa to vobec?
popisal si to trocha chaoticky takze otazky:
- chces chranit server alebo vsetky compy? Ak chces chranit nieco ine okrem
  servra, firewall musis dat na router, inac si to bude musiet kazdy robit sam
- ake sluzby ponukate navon?
- co vsetko ma fungovat? "dnu" a "von" sa casto tykaju aplikacnej urovne, tak
  prosim specifikuj blizsie
- ak mate maskaradu, maskaradovane pocitace netreba branit firewallom lebo sa
  ne ne aj tak neda pristupovat.

>                               Misu
S pozdravom,

            It is easier to fix Unix than to live with NT.