[linux] linux arrogancy

Boris Kuník parc na tnetwork.sk
Úterý Říjen 9 01:32:37 CEST 2001

----- Original Message -----
From: Martin U¾ák <uzak na ba.telecom.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Tuesday, October 09, 2001 1:49 AM
Subject: Re: [linux] linux arrogancy

> hehe, tak hra flame 1.0 sa dostala do noveho stadia:)

> ten co ocakava, ze z widnosu pride na lumiks a setko bude userfriendly a
> ludia sa budu stavat do rad, aby mu mohli odpovedat na triavalne otazky
> je asi viac nez naivny.
suhlasim s nazorom, ze nikto nemoze (aspon momentalne) ocakavat od linuxu,
ze bude userfriendly, ale co sa tyka tyh otazok, tak otazka, co sa moze zdat
tebe ako totalne nezmyselna, moze mat pre niekoho uzasny vyznam. nemusim
zachadzat moc daleko... napr. ja sa zaoberam linuxom cca 3 roky s nejakymi
prestavkami a napr. na zaciatku som mal uzasne problemy so zvukovkou v
RedHate a cele co som mal urobit bolo pustit sndconfig. ibaze bol tu jeden
obrovsky problem.... nevedel som, ze ho mam pustit, lebo som sa to nemal kde
dozvediet (nevedel som kde) pretoze som nevedel o howto resp manoch...takze
ked si zoberes v podstate je to uplne nezmyselna vec a aj tak to moze mat
pre niekoho velky vyznam... obdobne aj prednedavnom som sa  pytal (tu v
konfere) na packet modem (to ze mi vynadalo x ludi  za to, ze pouzivam
packet na CBcku je ina vec) a nakoniec sa mi dostalo odpovede ze ci si to
neviem na internete najst sam.... nevedel som, lebo hladat som sice hladal,
ale na nespravnom mieste.... keby som vedel, ze mam hladat v google (o
ktorom som nevedel) tak by som si tam urzite zasiel a "neotravoval by som
nezmyselnymi otazkami"...

> [...]
> nepametam si na ako-tak-spravenu kucharku, po ktorej by som nebol chopny
> ukochtit, to co v nej bolo popisane (mozno som to dokochtil polosurove,
> ale zbuchat to stale slo).

> co tak sa starat o novacikov v ramci moznosti. rad odpoviem niekomu na 1
> mail. rad odpoviem na 5 mailov (aj si podobnych mailov). ale nech nikto
> nechce odo mna, aby som odpovedal X (dajme tomu >5) krat na otazku,
> ktoru si po vylozeny 5 gramov namahy dokaze dodpovedat dotycny sam. to
> uz je nad ramec moznosti a za to ma fakt nikto neplati.
ibave vtip je v tom, ze ty nevies ci si doticny na polozenu otazku je
schopny odpovedat sam...

> no a finalne su nakrajsi kripli, com im clovek odpise a on ti vynada, ze
> mu to nefunguje tak, ako si mu to napisal, hoci on ani len nebol schopny
> presne specifikovat svoj problem.
to je uz daco ine...