[linux] Statistika stahovania dat z internetu.

Úterý Říjen 9 09:09:27 CEST 2001

On Tue, Oct 09, 2001 at 07:42:05AM +0200, RaRo wrote:
> zdravim.
caf.

> v praci mam router medzi dvoma sietami.  z jednej siete by som potreboval
> mat prehlad, kolko dat do nej ide, a na ktoru ip-cku.  potreboval by som
> poradit, na ake programy sa mam zamerat.
Mne sa osvedcilo ipchains/iptables na zberanie accountingu a rrdtool na
kreslenie grafov. Popripade MRTG, to je trocha viac ako uceleny paket na tie
grafy, s rrdtool-om sa treba manualne pohrat ale vyzera to lepsie a da s s tym
robit viac finticiek.

> dakujem.
S pozdravom,

            0 and 1. Now what could be so hard about that?