OT: Re: Bohovia (was Re: [linux] linux arrogancy)

Martin Kavec martin.kavec na uku.fi
Úterý Říjen 9 10:52:51 CEST 2001

On Tuesday 09 October 2001 11:30, you wrote:
> -> > A tu niekde, to co vam ,ako uzivatelovi, malo priniest slobodu ,sa
> meni -> > na obludny system kastovnickeho poriadku.A tak system, v ktorom
> mame -> > jedneho boha ,ktory sedi v Redmonte sa meni na panteon linux-guru
> bohov -> > , v ktorom ste Vy premienate na nicotu nehodnu odpovede.
>
> Len jeden postreh: mne sa zda system viacerych bohov neporovnatelne
> demokratickejsi, hlavne v pripadoch ked si mozete zvolit svojho boha. Takze
> si najdite toho svojho a nenadavajte na tych ostatnych, mozno vyhovuju
> dakomu inemu

Zaujimavy postreh. Ale bohovia, aj ked ich bolo kedysi vela a jednotlivec si
vyberal toho svojho, ludia (neskuseni linuxaci) si ich uctievali koli tomu,
aby im bohovia (linux-guru-ovia) skor pomohli, alebo aspon neupadli do
nemilosti a nie aby zostali bez povsimnutia.
Myslim, ze metafora linux-guru ~ bozstvo asi nebola najstasnejsia, alebo, ako
je to cloveku vlastne, s pribudajucimi mailmi (s vyvojom civilizacie ) sa
jeho funkcia zmenila.
Myslim si, ze na oboch stranach tabora guru vs. zaciatocnik, odzneli aj
pravdive postrehy. Stale ale zastavam nazor, ze problem je skor v ludoch,
ktori do konferencia prispievaju a nie na ich triednom zaradeni v rebricku
linuxovych vedomosti. Napr. v takej Linux from scratch konferencii aj
zaciatocnici bez problemov dostanu serioznu odpoved na otazky typu " nejde mi
modem, co mam robit" a pod.

Martin

PS: Myslim si, ze ked si vyberiem ako bohov, povedzme Matusa Uhlara a Juraja
Bednara a poslem maily ako urobit ......., aj tak dostanem dva (ak) druhy
odpovedi.

:)