[linux] OT: Chybna FD mechanika?

Aneta Karnasova sydney.fox na gmx.net
Úterý Říjen 9 11:18:33 CEST 2001

> Napadaju ma 3 veci:
> - neodmountovala si

Nie, lebo disketu som nevyberala.

> - mas nainstalovany supermount

Asi nemam, lebo neviem, co to je. Je to aj standardna polozka v configu (tak
som to nenasla) jadra, alebo len patch? Lebo som nasla len nieco take
http://linux.davecentral.com/projects/supermount/

> - ide o chybu v jadre, takzvany "readahead bug" ktory som casto zazil s
>   CDckami

Pozriem net. Stretol sa s tym niekto u diskiet?

> V kazdom s tychto pripadov ide o nieco, co mozes ignorovat. Na hardwarovu
> chybu to nevyzera, to by pisalo skor "I/O error".

Vdaka, trocha si ma ukludnil... som chcela napisat, kym som nenasla:

Oct  8 13:51:55 tia2 kernel: floppy0: data CRC error: track 0, head 1,
sector 15, size 2

Oct  8 14:34:04 tia2 kernel: VFS: Disk change detected on device fd(2,0)
Oct  8 14:34:04 tia2 kernel: end_request: I/O error, dev 02:00 (floppy),
sector 0

Nieco ma prave napadlo, len to musim vyskusat. Diskety mountujem ako root na
textovej konzole. A dost casto ich menim, pricom som stale prihlasena v
Xoch. A tam mi niekedy svieti to zelene "svetielko" pri ikonke diskety. Nezistuje
v nejakom intervale KDE, ci a aku ma disketu a z toho su tam potom tie
posledne hlasky - disk change a spol?

Vsimla som si, ze v messages mam par takych zaznamov odkedy ta stanica ide,
a nikdy neboli problemy s disketami, tak mozno... ;-)

Aneta