[linux] linux arrogancy

Martin Kavec martin.kavec na uku.fi
Úterý Říjen 9 11:22:07 CEST 2001

> Toto bolo velmi pekne prirovnanie a podla mojich skusenosti to presne
> takto chodi v linuxovej komunite.

	Suhlasil by som s tebou co sa tyka tohto prirovnania.  Od reality je vsak
daleko. Nevsimol som si totiz za ten cas co som v konferencii (2 roky), ze by
sa nejaky zaciatocnik pytal arogantnym sposobom. Ak nieco potrebujem tak sa
na to slusne opytam. Ak u niekoho badam aroganciu, pomyslim si, alebo ma blby
den a nezvlada svoje emocie, alebo ked sa to opakuje castejsie pomyslim si o
nom svoje ako vacsina ostatnych.
	Takze nevidim dovod na bozi hnev. Ked sa mi zda otazka primitivna, alebo
viem na nu riesenie koli mojim skusenostiam s linuxom, mam dve moznosti.
Odpovedat, ak mi to cas dovoli, alebo neodpovedat. Ak neodpovie nikto,
zaciatocnik sa bude musiet potrapit sam, alebo sa opyta inde. Kde je dovod na
to aby sa niekto rozculoval?

Martin

PS: NIe som guru ani zaciatocnik. Ale potrebujem obcas poradit.