[linux] qmail - mail forwarding

Adino adino na ibl.sk
Úterý Říjen 9 11:32:25 CEST 2001

Caute.
Mam zhruba takuto situaciu

 (KMAIL_HOSTS) ---(To: a na b, c na d, e na f) ---> QMAIL_SERVER ====(To: a na b), (To:..)
QMAIL_SERVER mi pusti pre kazdeho recipienta jede qmail-remote a v pripadne
ze to je mail pre viacej ludi tak laguje linku x krat.
Xcel som to vyriesit tak ze by som dal QMAIL_SERVERu ze postu ma posielat na
iny host ktory som zadefinoval do control/smtproutes. samozrejme ze ten je
nakonfigurovany aby tu postu prebral.
To mi xodi a moj QMAIL_SERVER vsetku(okrem local) svoju postu posiela na
REMOTE_SERVER. Problem je ze stale otvara pre kazdeho recipienta novy smtp
session (qmai-remote) a stale tu linku laguje. Skusal som sa hrat s
QMAILINJECT premennou prostredia nastavenou na "m" ale to vobec nepomohlo ...
a aj keby tak qmail-inject sa pusta len pre localny traffic to znamena ze
KMAIL_HOSTS idu stale cez tcpserver->qmail-smtpd->qmail-queue a qmail-inject
vobec nemoze zabrat.

Mate uz niekto nieco taketo rozbehane / stretli ste sa s takym niecim v
spojitosti s qmailom alebo budem musiet zmenit MTA?

Thanx za vase cenne rady/pripomienky.
Adino
--
/* Andrej Hosna - http://people.ibl.sk/adino - +421 903 852 696  */