[linux] linux arrogancy

Jozef Novikmec novikmec na lynx.sk
Úterý Říjen 9 11:41:05 CEST 2001

On Tue, 9 Oct 2001, Martin Kavec wrote:

> 	Suhlasil by som s tebou co sa tyka tohto prirovnania.  Od reality je vsak
> daleko. Nevsimol som si totiz za ten cas co som v konferencii (2 roky), ze by
> sa nejaky zaciatocnik pytal arogantnym sposobom. Ak nieco potrebujem tak sa
> na to slusne opytam. Ak u niekoho badam aroganciu, pomyslim si, alebo ma blby

OK, nie je tu arogancia presne v takomto zmysle ale ked sem niekto napise
"nejde mi internet, pomozte" da sa to za aroganciu povazovat.

> den a nezvlada svoje emocie, alebo ked sa to opakuje castejsie pomyslim si o
> nom svoje ako vacsina ostatnych.
> 	Takze nevidim dovod na bozi hnev. Ked sa mi zda otazka primitivna, alebo
> viem na nu riesenie koli mojim skusenostiam s linuxom, mam dve moznosti.
> Odpovedat, ak mi to cas dovoli, alebo neodpovedat. Ak neodpovie nikto,
> zaciatocnik sa bude musiet potrapit sam, alebo sa opyta inde. Kde je dovod na
> to aby sa niekto rozculoval?

Podla mna to chodi takto:
Ked niekto zada banalnu otazku a dostane sa mu odpoved typu man nieco,
dost casto nasleduje flame o tom ze pokrocili linuxaci nechcu
zaciatocnikom pomoct. (takyto flame je tu uz asi tak treti alebo stvrty)

Ked nedostane odpoved ziadnu (mailinlist ho ingnoruje pre blbu otazku -
malokedy ale stane sa) skonci to podobne.

Osobne som tiez nastvany na niektore konferencie, kde ked zadam otazku tak
ako by sa zadat mala, teda kopu udajov, co som robil a ake su vysledky a
preco to podla mna nechodi nepride ziadna odpoved a namiesto toho sa v
konfere bavia o kadejakych hlupostiach (ak to niekoho zaujima tak je to
squid-users :-))

> Martin
>
> PS: NIe som guru ani zaciatocnik. Ale potrebujem obcas poradit.

Ing. Jozef Novikmec
Linux system administrator
Lynx, spol. s r.o.
Masarykova 10