[linux] Squid a NTLM autentizacia

Jozef Novikmec novikmec na lynx.sk
Úterý Říjen 9 12:30:45 CEST 2001

Kedze som sa uz postazoval na ten squid-users, napadlo ma ze som sa
nespytal este tu:-).

Uz dlhsi cas sa pokusam rozbehat NTLM autentizaciu squida voci W2k
serveru.

V dokumentacii sa pise ze od verzie 2.5 co je momentalne devel by to malo
chodit ale aj napriek tomu to chodit nechce.

Postupoval som podla navodov z dokumentacie ku Squidu, teda zakompiloval
som aj podporu auntentizacie aj potrebne helpery ale stale nic. (basic
autentizacia chodi)

Osobne mam podozrenie ze problem bude s W2k, ale nemam to moznost vyskusat
na NT4 takze by som sa rad spytal ze ci sa niekto o nieco podobne pokusal,
a ak ano ake mam skusenosti s pouzitim NT4 a W2k.

--
Ing. Jozef Novikmec
Linux system administrator