[linux] RE: MANDRAKE vs REDHAT

Úterý Říjen 9 12:35:36 CEST 2001

Dňa 09. okt 2001 o 10:19, Remenec Juraj - praca napísal(a):

> No mne sa mplayer pod MAN. skompilovalo dobre, ale aviplay mi neslo kvoli
> chybajucej SDL kniznici.

no, ale potom si zrejme v mplayeri nemal SDL output...

> Apropo neviete kde by sa dala najist ??

$ rpm -qa |grep SDL
libSDL_mixer1.1-1.1.0-3mdk
libSDL1.1-1.1.8-4mdk
libSDL1.1-devel-1.1.8-4mdk
libSDL_mixer1.1-devel-1.1.0-3mdk

vsetko z distribucie, pritomne na cedeckach. rozhasit si poriadok v
systeme instalovanim a dokompilovanim kniznic inych ako z distribucie je
koledovanie si o stratu prehladu co vlastne v systeme mas a co nie;)

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk