VYRIESENE: Re: [linux] qmail - mail forwarding

Adino adino na ibl.sk
Úterý Říjen 9 12:50:20 CEST 2001

No ako obvykle si odpovedam na vlastny mail ,ale sak co uz.
Pred xvilou som dotahal lwq(Life With Qmail) a totok som sa dozvedel:
<snip>
qmail always uses the second method (single RCPT). There are no patches to
implement the third method (multiple RCPT)--it would require MAJOR work.
</snip>
takze to vyzera tak, ze som f pazi, a budem musiet pouzit iny MTA.

Adino

--
/* Andrej Hosna - http://people.ibl.sk/adino - +421 903 852 696  */
/* IBL Software Engineering - http://www.ibl.sk - +421 7 43427214 */