[linux] RE: MANDRAKE vs REDHAT

Úterý Říjen 9 13:15:59 CEST 2001

Dňa 09. okt 2001 o 12:34, Marek Blasko napísal(a):

> preco? ja mam v systeme RPM-ka z takmer cohokolvek a este aj vlastne
> pokusy a nemam problemy z prehladom.

:) iste, ale odporucit niekomu, kto potrebuje kniznice koli funknosti,
nie skusaniu najnovsich featur iny zdroj ako distribuciu je imho
zavadzanie. nakoniec, rawhide, alebo cooker su tiez dobrym zdrojom toho
najnovsieho, aj ked mozno s tyzdnovym delayom..
a vobec, urpmi a urpme je predsa len lepsia zbran ako spoliehat sa na
make uninstall :)
samozrejme je to skor vec stabnej kultury..

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk