[linux] RE: MANDRAKE vs REDHAT

Remenec Juraj - praca remenec na fel.utc.sk
Středa Říjen 10 07:52:06 CEST 2001

No chcem sa podelit so skusenostami, ktore som nadobudol, pri kompilovani
aviplay pod MANDRAKOM.

Vdaka prispevku, ktory som tu nasiel som naozaj zistil, ze kniznice sdl su
na CD pod libsdl.... . - vdaka . Ked som si ich nainstaloval, hodil som sa
na kompilaciu aviplay. (po pravde to sa mi neskompilovalo ani pod RH).
Pri kompilacii na MANDRAKE mi to ale zasa vyhodilo novu chybu a to nieco z
mmx. Takze som zasa tam, kde som skoncil.  Zaroven som vcera testoval
TV Kartu pod xawtv a musim povedat, ze na rozdiel od RH mi uz capture
nespadol, ale zasa neviem co za kodek pouziva xawtv, ked to nevie precitat
ani jeden player dokonca ani pod winsrotom. ;-(
Tak som teda este vyskusal vcr (capture priamo do DivXa ;-) ) a tam to
zasa vyhodilo chybu, ze citujem: "Chyba segmentacie", takze som s
capturovanim skoncil skor, nez som zacal. ;-(((
J.