[linux] Pravidla konferencie linux na lists.linux.sk

Straka Augustin straka na ruv.sk
Středa Říjen 10 11:27:09 CEST 2001

	Co ostatny svet - sme demokraticki, alebo nie ???? Co ak niekto na
Novom
	Zelande vie po slovensky, alebo cesky ???  co priaznivci z Polska ?

> [...]
> najviac vystihoval k comu sa prispevok vyjadruje. (namiesto Subject:
> POMOOOOC BLBNE MI SQUID skuste Subject: Nefungujuce ACL vo Squide 2.5)
> Vyrazne si tym zvysite pravdepodobnost ze niekto na Vas prispevok bude
> reagovat.
>
> 6. Prispevky ktore nesuvisia s  temou ktorej je venovana konferencia
> (Linux) oznacte prosim v Subjecte ako OT:, pripadne OFF TOPIC: (OT:
> Problemy s harddiskom)
>
> 7. Komercne zamerane prispevky  oznacte prosim v Subjecte slovom
> KOMERCIA. (Subject: KOMERCIA: SCSI disky na predaj)
	Podla mna je toto diskusna a helpova konferencia o OS LINUX  predaj
a kupa
	HW a SW  tu nema co robit, ale akceptujem.

> [...]
> badani nevsimli.
>
> 8. Ak sa budete riadit tymito radami, Vase pokroky s Linuxe  pojdu
> milovymi krokmi dopredu pretoze velmi casto sa Vam podari najst  odpoved
> na jednoduchsie otazky uz v archive konferencie alebo vyhladavaci  a ak
> nie a Vas prispevok do konferencie bude v duchu tychto pravidiel,,  urcite
> sa najde najmenej jeden clen konferencie ktory uz podobny problem  riesil
> a v pripade ze bude mat chvilu casu urcite Vam ochotne poradi.  Navyse si
> osvojite velmi dobru vlastnost akou je citanie dokumentacie :-).

	S ostatnymi bodmi suhlasim, dufam, ze to prinesie aspon aky - taky
poriadok do prispevkov a newbie budu mat z toho vacsi profit.