[linux] Re: aviplay [Was:] MANDRAKE vs REDHAT

Středa Říjen 10 13:42:18 CEST 2001

On Wed, Oct 10, 2001 at 07:52:06AM +0200, Remenec Juraj - praca wrote:
> Vdaka prispevku, ktory som tu nasiel som naozaj zistil, ze kniznice sdl su
> na CD pod libsdl.... . - vdaka.
Este jeden napad, existuje taka sajta ze
rpmfind.net
no a tam casto uvidis ze to co hladas nemusis tahat ale je to priamo v
distribucii.

> Ked som si ich nainstaloval, hodil som sa
> na kompilaciu aviplay. (po pravde to sa mi neskompilovalo ani pod RH).
Pred asi pol hodinou som pod RH 7.1 skompiloval aktualne cvs a funguje v
pohode, ziadny autoconf ani gcc som neupgradoval, len mam aktualne RH updaty.

> Pri kompilacii na MANDRAKE mi to ale zasa vyhodilo novu chybu a to nieco z
> mmx.
Nechyba ti nahodou nasm? Ale je to mozne ze to ozaj nejde, v mejling liste sa
na to ludia stazovali.

> Takze som zasa tam, kde som skoncil.  Zaroven som vcera testoval TV Kartu
> pod xawtv a musim povedat, ze na rozdiel od RH mi uz capture nespadol, ale
> zasa neviem co za kodek pouziva xawtv, ked to nevie precitat ani jeden
> player dokonca ani pod winsrotom. ;-(
No ja xawtv pouzivat nemozem lebo ATIcky pod linuxom este capturovat nevedia
ale pracujeme na tom :-)

> Tak som teda este vyskusal vcr (capture priamo do DivXa ;-) ) a tam to zasa
> vyhodilo chybu, ze citujem: "Chyba segmentacie", takze som s capturovanim
> skoncil skor, nez som zacal. ;-((( J.
Navrhujem ffmpeg. Na rekompresiu sa mi lubi omnoho viac ako tie programy na
baze avifile a vie aj grabovat z /dev/video + /dev/audio. Bohuzial, nevie
enkodovat mp3jky, takze ja to riesim 2stupnovo, cez ffmpeg vytvorim avi ktore
je divx + pcm a potom cez avirecompress dam ze video stopu ma kopirovat a
audiostopu kompresovat do mp3jky.

S pozdravom,

                       There's no place like ~