[linux] linux arrogancy

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pondělí Říjen 8 21:35:24 CEST 2001

					Maxim, 21:33:01
					08. oktober 2001 (pondelok)
Zdraviim!

> Ale ine som chcel.Vo windows funguju veci automaticky a kto si da tu
> namahu ,ze sa prekope cez kopec problemov so zvukovymi kartami a spol. v
> linuxe ,tak sa mu necudujem ,ze nema velku chut radit inym.
> Ma uz totiz nervy na dranc.

	Nic v zlom, ale napriklad mne vo Windowse veci nefungovali tak ako
by som si prial a prave kvoli tomu som presiel k UNIX based systemom.

	Na tychto systemoch mi sice tiez veci nesli (ako ty vravis)
automaticky a na prvy krat, ale riesenim tejto situacie bolo precitanie si
par niekolko riadkovych dokumentov, v ktorych som sa docital co a ako. Potom
uz tie veci spravidla fungovali presne tak ako som si prial.

	Uvedom si, ze veci ako ich opisujes ty, neplatia pre vsetkych. Ked
sa ty po zasahu linuxoveho guru citis malicky, neznamena to, ze sa tak v
obdobnej situacii citim aj ja. Prave naopak, citim sa o nejaku tu vedomost
bohatsi...

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Perl CGI developer          http://www.webinvetia.com