[linux] GRAFIKA

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Čtvrtek Říjen 11 09:33:17 CEST 2001

On 11 Oct 2001, at 8:47, Remenec Juraj - praca wrote:

> Opet zdravim konferku,
> narazil som na dalsi problem u seba v roobote. Nemate tu naaaaahodou
> niekto skusenosti s konfigurovanim gr. karty CIRRUS LOGIC CLGD-5429 pod X.
> Ani za nic sa mi neda rozbehnut na 16 - bit, farebnej hlbke. Furt len na
> 8. Ukazuje nieco ze potrebuje linerany rezim a ked mu ho dam, ze zasa
> nejake MemBase a aj to ked tomu dam tak mi zamrzne cely pocitac.
> Ak s tym niekto mate nejake skusenosti, prosim pomozte.
> J.

Skus downgradnut na stare Xy. Tiez som sa kedysi babral s
nejakym Cirrus Logicom (uz neviem presne ktorym), pod 3.6 behal
v pohode a pod 4 som rozbehal len nejake hodne minimalisticke
rozlisenie (tusim 320x200 :)) na 8 bitoch. (Aj ked chyba mozno
nebola v Xoch, ale medzi stolickou a klavesnicou...)

	Anino