[linux] ATI Xpert vs Manli TNT2Pro

Čtvrtek Říjen 11 16:19:24 CEST 2001

On Thu, Oct 11, 2001 at 03:57:16PM +0200, Adrian Toth wrote:
> Hi,
hi

> chystam sa kupit novu graficku kartu, bol som rozhodnuty pre ATI Xpert
> 2000 16M, ale v predajni ma chlapik zacal presviedcat o vyhodach TNT2.
> Chcem sa vas spytat - aka je podpora pre tieto karty pod linuxom, resp.
> ktore by ste odporucali?
no takze zaprve nvidia nemaju open-source drivery resp. tie open-source maju
malo ficur. ja mam s nimi take skusenosti ze viacmenej funguju, maju dokonca
aj podporu cez email, aj performance je moc dobra, ale casto mrznu a alokuju
300MB ram a podobne.

Ako registrovany ATI developer teda odporucam ATI <g>. xpert2000 ma aky cip,
nie nahodou rage128 (ked kuknes na tu kartu tak na jednom z nich je to
napisane)? ten je na sucasne pomery trocha slaby, ubezpec sa ze kupis nieco co
ma radeon. Je to trocha drahsie ako karty s nvidia cipom, ale na multimedia je
to imho lepsie.

> TIA
S pozdravom,

     The three Rs of Microsoft support: Retry, Reboot, Reinstall.