[linux] ATI Xpert vs Manli TNT2Pro

Čtvrtek Říjen 11 16:58:43 CEST 2001

On Thu, Oct 11, 2001 at 04:23:36PM +0200, Daniel wrote:
> S tymto suhlasim. Do xf86config filu pri r128 musis dat este ChipID
> aby ti to fungovalo korektne.
Vacsinou netreba, to len s uplne novymi ktore este chipid nemaju v zozname.

> Obidve tie karty su rozbehatelne pod linuxom, myslim. Preco uz nekupis aspon
> 32 MB kartu.
No ked chces viac jak 1024x768 tak je ozaj dobra 32.

> Viem ze si sa na to nepytal ale odporucam Matrox karty. Ale to je uz o
> inom. Myslim ze su aj trosku drahsie.
Hej su drahsie ale nie som si isty ci idu vsetky ficury tak ako treba a navyse
som pocul ze Matroxy nemaju az taku dobru 3d performance. ATI sice nevie tiez
vsetko, napr. capturovat ale pracujeme na tom :-)

> Best regards,
>  Daniel                            mailto:daniel na mail.viapvt.ak
S pozdravom,

      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.