[linux] Pravidla konferencie linux na lists.linux.sk

Pátek Říjen 12 00:06:16 CEST 2001

Dňa 10. okt 2001 o 11:05, Jozef Novikmec napísal(a):

> Tak som si nad to na chvilu sadol a podla najlepsieho vedomia a svedomia
> som spisal toto. Prosim o pripomienky.

imho dost dobre, jasne, strucne, vystizne :)

> 10. Neposielajte do konferencie  zbytocne velke maily. Namiesto 1MB
> velkeho log suboru poslite iba  riadky ktore priamo alebo nepriamo suvisia
> s problemom ktory sa snazite riesit.

ja by som tu este pridal, ze do Re: aby ludia nedavali celucicky obsah
mailu na ktory reaguju, a tiez aby odmazali patu mailu, kde su url
tykajuce sa listu.

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk