[linux] konzola pod KDE2 RH7.1

Petko Uzek uzek na bestmail.elf.stuba.sk
Neděle Říjen 14 17:49:14 CEST 2001

kde a ako sa da nastavit aby mi terminal (console) pod KDE2 RH 7.1 vedela
spracovat BackSpace (BS), vobec mi to nefunguje. stravil som uz cca 5
hodin hladanim na nete a searchovanim v HOWTOS ale k nicomu, co by viedlo
k rieseniu som sa nedostal. v starych verziach bolo v menu nieco ako BS
sends del, alebo bs sends bs, ale tu nic take nie je, ani som nenasiel
daku utilitu na nastavenie tohoto

uz mam toho prazdneho browsovania akurat dost

dik

--
                                  o 0 o