[linux] pomale KDE 2

Vladimir Sovic sova na upc.uniba.sk
Neděle Říjen 14 19:47:07 CEST 2001

On Sun, Oct 14, 2001 at 04:59:58PM +0200, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,
>
> pomale disky. Alebo nebezi ti na pozadi 850 standardnych demonov, co si
> redhaty a ine vzdy nainstaluju? Nemas graficku kartu zle nastavenu v
> iksoch, takze sa nevyuziva akceleracia apod.? Hovorim, Mandrake 8.1 mi
> ide na 128MB totalne s pohodou pre troch klientov, trosku sa to sem-tam
> sekne, ale dvoch to zvladlo, takze neviem, preco by tebe nemal ist jeden
> klient na 256MB RAM (kedze vieme, ze KDE zatazuje hlavne pamat a nie
> procesor, CPU usage mam 85% idle, a to este pustam mp3, mam pusteny
> [...]

Disk len "semtam blikne". Mam Seegate 3GB, typ presne neviem. V Xconfiguratore
som nastavil moju graficku kartu a pri 1024x768 mi to da 32bit, takze
pohoda. Len mi to trochu blne, ked oznacujem mysou nieco na ploche, tam sa
mi tam zjavia cierne n-uholniky, ale ked maximalizujem a minimalizujem
nejake okno, tak sa to naspat prekresli ako to ma byt. Grafiku mam onboard
SIS 530.