[linux] RE: POMALE KDE 2.x ->RIESENIE

Remenec Juraj - praca remenec na fel.utc.sk
Pondělí Říjen 15 08:26:21 CEST 2001

No neviem ako ostatnym, ale ja som mal tento problem takisto na RH a aj na
MA, ze KDE sa mi spustalo o kapanek dlhsie a disk stale len vrcal. Kedze
vlastnim AMD DURON 650 + 128 MB RAM, tak som nechcel verit, ze KDE
nerozbehnem a tak som zacal mensiu optimalizaciu. V prvom rade som
vyhadzal z xinetd (v RH pouzivam zasadne setup) sluzby, ktore som
nepotreboval --> hlavne crond, ten ma chutky spustat program update a to
potom mi len 15 min, furt disk vrci a spomaluje mi pracu pod systemom.
Ciastocne som poriesil problem s dlhym citanim z disku, ale stale sa to
este dlho spustalo (ale dalo sa uz ako tak pracovat ), ked som si navyse
poupravoval plochu podla svojich predstav (nic na nej ;-)  ), tak sa mi to
miestami dokonca rychlejsie zaplo ako win. Potom si pamatam, ze som v
suvislosti z nejakym inym programom musel kompilovat jadro a nadstavil som
si tam typ procesora, aky mam, bol standartne na i586,i686 ..., tak som to
hodil na Duron, Athlon a skompiloval som to. A musim povedat, ze len
zmenou tejto polozky sa mi rychlost systemu vyrazne zvysila vratane KDE -
to uz ide super bleskovo, takze asi tak v skratke.
J.