[linux] gdm problem

Straka Augustin straka na ruv.sk
Pondělí Říjen 15 16:12:40 CEST 2001

Dobry den,
ma niekto z konferencie skusenosti z hlaskou:
"According to /var/run/gdm.pid gdm was already running,
but seems to have been murdered mysteriously."
HW zostava:
Siemens Scenic PII 200 MHz, 64MB RAM
HDD 6.4 GB
SW:
RedHat 7.0 instalovane vsetky balicky.

Tato porucha vznikla po vypadku napajania.
Red Hat rozbehnuty.
1. Hladal som v archive / tuto oblast som nenasiel.
Pomoze preinstalovanie celeho RH 7.0 - overene.
kvoli nestastnemu rozdeleniu hdd - zatial nchcem robit.
2, Skusal som upgrade z CD - nepomohlo.
3, Skusal som doinstalovat rucne balicky gdm nanovo - nepomohlo.
do suboru /etc/sysconfig/desktop som zapisal ako default KDE,
X-sy sa nerozbehnu.
4, Textovy login nie je mozny pre periodicke zhasinanie obrazovky
po vypise hlasky.
5 , Pripojenie cez telnet funguje, ako su mozem zapisovat do konf. suborov.
Kde by mohla byt chyba ????????????
Kazda pomoc vitana.
dakujem