[linux] RE: Pomale KDE 2.x

Jan 'judas' Tomka jan.tomka na stonline.sk
Pondělí Říjen 15 21:15:48 CEST 2001

Cafte

Akoze, mne to aj tak nejde do hlavy. Mam 266 celeron a len 64m pamate.
instalol som 2.1.1 z mdk8 a nemozem povedat, ze by sa s tym nedalo
robit. Spusta sa to 57 sekund, ale konqueror mam za 14, co je dost v
pohode a navyse mozem s oknom robit kruhy a ine geometricke tvary bez
toho, aby to sekalo alebo nieco podobne. Spustim desat konquerorov a som
na tom desatkrat lepsie ako s dvomi mozillami.

KDE je strasne hebedo, ale urcite to nie je take pomale, aby sa s tym
nedalo robit. Upozornujem, ze som pred tym nic nevypinal, spustil som to
normalne na zivom systeme s uptimom nejakych pat dni, vsetkymi
standardnymi demonmi, plus apache a dalsie drobnosti.

Ked to tebe nejde normalne na 333/256 tak mas dost problem, myslim, ale
v KDE to bude asi tazko. Kde je chyba, to mozem odhadnut len tazko, ale
urcite by som sa pozrel na konfiguraciu ixov. Hlavne tie n-uholniky sa
mi nezdaju.

Jednym slovom, neverim, ze to bude softverovy problem. Rekompilacia
jadra a vypinanie sluzieb urcite pomoze, ale skor by som sa zameral na
hardver. Grafika, disk. Ak mas, tak skus ine kusy.

	judas

P.S: prestante v kuse menit subject!