[linux] gdm problem

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pondělí Říjen 15 23:11:25 CEST 2001

					Maxim, 22:56:57
					15. oktober 2001 (pondelok)
Ahoj!

> Skus vymazat subor /var/run/gdm.pid

	Myslim, ze to sa mu nepodari, vzhladom nato, ze sa nemoze nalogovat
na konzolu (aspon podla toho co som cital).

	Oki, ak tam mas sietovy interface tzn. eth0, eth1, ppp0, alebo
cokolvek ine a bezi Ti ssh naloguj sa z nejakeho remote stroju, sprav 'su -'
a potom zmaz vyssie uvedeny subor.

	A teraz lahsie riesenie: pri boote napis 'linux single', dostanes sa
do runlevelu 1. Ak mas dobre nakonfigurovane LILO bude to od Teba pytat
heslo (zapisane v /etc/lilo.conf). Ak mas SuSE alebo obdobnu distribuciu
budes musiet zadat este root password pred tym ako dostanes shell. Ak mas
MDK/RH alebo podobne dostanes priamo uid0 shell bez ziadnych zbytocnych
otazok.

	Tam zmazes inkriminovany subor, napises 'telinit 5' a ficis. :)

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Linux system administrator          whois: OJ812-RIPE