[linux] RE: Pomale KDE 2.x

Vladimir Sovic sova na upc.uniba.sk
Úterý Říjen 16 01:00:01 CEST 2001

On Tue, Oct 16, 2001 at 12:25:54AM +0200, Peter Surda wrote:
> Aku mas kartu, aky drajver?

Karta je onboard SIS 530.
Co myslis tym drajver? Pouzivam XFree 4.1. Najvacsi problem, je v pomalom
prekreslovani okien a pomalom starte ale aj behu aplikacii, napr konqueror zruba do pol
minuty, kcontrol 15-20 s, ked si to porovnam s Win2k, kde mi nabehne
explorer za 3-5 s, tak je to dost podstatny rozdiel. Mozille to pod Linuxom
tiez podstatne dlhsie trva ako pod W, ale musim povedat, ze sa s nou da
"realnejsie" robit ako s konquerorom.
V disku to urcite nebude, pretoze len "sem-tam" blikne, ziadne drasticke
"nathovanie" nepozorujem.