[linux] wireless

Andrej Macko andy na hq.alert.sk
Úterý Říjen 16 01:05:57 CEST 2001

Prosim vas,

co znamena z tohoto vypisu polozka misc?:
iwconfig eth1
eth1      WaveLAN/IEEE  Channel:6
          Link quality:42/100  Signal level:47/100  Noise level:4/100
          Rx invalid nwid:0  invalid crypt:0  invalid misc:678

Pripadne, ak ste niekto ochotny sa bavit so mnou, nakolko nema s tymito
zariadeniami skusenosti, a aj ked howto, ext, overview je naozaj dobre
napisane, moc som s tym nepohol. Co som z toho pochopil /ufam, ze dobre/
ze linka nie je velmi svizna /ma to byt 128/ ale invalid misc ma vyvadza z
miery....Z lok.siete to robi cudnosti ked sa useri saaapu na inet, zacne
rychlo, stale klesa, az sa pripadne na nieklko sek, az minut pozastavi,
pokracuje, pripadne zdochne-ostane vysiet connection. Tz, zacne pri tahani
suborov na 8 az 15, a velmi rychlo zlezie na 4 az 6 kb/s a ostane dole az
na 0.9 az 1.6 kb/s.
Dik
Andrej