[linux] RE: POMALE KDE 2.x - Karta SiS 530 !!!

Remenec Juraj - praca remenec na fel.utc.sk
Úterý Říjen 16 08:15:09 CEST 2001

;-)))) Takze toto poznaaaaaaaaam. Na chybe nie su pomale X-ka, ale ta
karta je chybna. Tu u mna v praci mame tiez jeden pocitac (na doske ma GK
SiS 530, 8MB AGP ) a je na nej RH 6.1 a to by si mal vidiet ako sa na nej
vlecu X - ka. Problem bude zrejme rovnaky. Doporucujem sa kuknut na
domovsku stranku f. od ktorej je MB a skusit najist ovladace na GK, ktoru
mas. Ono pod obycajnou distribuciov Linuxu funguje vecsinou len
zobrazovanie, ale o 3D akceleracii nema ani zdanie a stiahnutim ovladacov
(ak nejake ponukaju na Linuxa) a ich nainstalovanim by sa mala praca
grafickej vyrazne zvysit. ALE AKO SOM UZ POVEDAL, NIE JE TO ZROVNA DOBRA
GRAFICKA. DOPORUCUJEM SI RADSEJ KUPIT NOVU -- A AK MAS TU MATICNU DOSKU
COO MYSLIM, ZE MAS TAK SI KUP RADSEJ AJ TU NOVU.

J.