[linux] Re: mys pod xdosemu

variny na post.sk variny na post.sk
Úterý Říjen 16 17:29:06 CEST 2001

Zdravim,
caf

>No mne to funguje v pohode (hram x-com). Jaku mas mys (com/usb/ps2), prejav=
>uje
>sa to len pod xami alebo aj v konzole, ake xy mas, v akom programe sa to
>prejavuje, zmeni sa to ked pouzijes mgarrot, ake hogtreshold pouzivas, ...?
No mam mitsumi inteliscroll mys (seriova s dzindzikom, pod iksami funguje ako MS Intellimouse)
mgarrot ani hogthreshold na to nema vplyv, nefunguje to vo vsetkych programoch
XFree86 4.0.3 (Mandrake 8.0)
Pod konzolu to nejde, ale velmi som to neskusal, lebo mam kozolu 30x100 a ked spustim dosemu, je to
rozhadzane (napr. norton commander).. vidis, este si  zmenim mod na 25x80 a skusim to.
Juraj

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103, +436505=
122023

--
              To boldly go where I surely don't belong.