[linux] 2 otazky na Postfix

Jan 'judas' Tomka jan.tomka na stonline.sk
Úterý Říjen 16 21:41:19 CEST 2001

On Tue, Oct 16, 2001 at 08:14:15AM +0200, Juraj wrote:
> 1, kde sa nastavuje ako casto ma posielat
> 	postfix postu napr. kazdych x minut ?

/etc/postfix/main.cf:
	defer_transports = smtp

/etc/crontab:
	*/10 * * * * root /usr/sbin/sendmail -q

> 2, da sa nastavit postfix tak ze maily vacsie ako napr. 1MB na urcite
> adresy by sa poslali az niekedy v noci ?

Taketo nieco postfix asi (urcite) nema. Keby som to velmi potreboval,
tak by som to asi spojil s predchadzajucou otazkou a vzdy pred spustenim
sendmail -q by som prehnal vystup mailq cez maly awk skriptik a ak by
nevyhovovali adresy a velkosti suborov nejakym mojim limitom, tak by som
dane subory z /var/spool/postfix/defer{,red} muvol do docasneho
adresara. No, a ked uz bude vecer, tak ich to muvne naspat a volanie
sendmail -q ich uz odosle.
Btw, keby som toto u niekoho videl, tak by som sa asi povracal, ale fakt
ma nenapada ine riesenie.

	judas