[linux] podobne hesla

Jan 'judas' Tomka jan.tomka na stonline.sk
Středa Říjen 17 20:01:22 CEST 2001

On Tue, Oct 16, 2001 at 04:21:43PM +0100, Peter Strazovec wrote:
> Kde mozem nastavit (v login.defs som to nevidel, takze asi niekde v .h), v
> kolkych znakoch sa maju stare a nove heslo odlisovat, aby neboli similar?

/etc/pam.d/passwd:
	passwd	password required	pam_cracklib.so retry=3 difok=10

Znamena to, ze nove heslo musi obsahovat minimalne 10 znakov, ktore sa
nenachadzaju v starom. Pozor, ak je odlisna aspon polovica znakov, tento
limit neplati a heslo bude akceptovane.

Ak chces fakt bezpecne hesla, odporucam poriadne ponastavovat premenne
{d,u,l,o}credit.

Dokumentacia je (na mdk8) v samostatnom baliku pam-doc, tam je fakt
vsetko!